Emil sover över

I lördags kom min kusin hit från Nacka. Hans föräldrar hade vunnit en natt på ett Hotel någonstans och då fick Emil komma till oss. Jag har ett bord inne på mitt rum som vi behövde flytta på för att han skulle få plats med sängen där. Så vi bara flyttade in bordet mot mitt skrivbord och nu är jag för lat för att flytta tillbaka det. Så jag får knappt platts mellan bordet och skrivbordet. Sen har jag gamla skol papper som jag inte behöver som ligger under bordet. Men det pappret jag behöver finns inte, och det var ett papper om vad man ska kunna till matteprovet imorgon. Men som tur var så var det ganska enkla saker.


Kommentarer
Postat av: Emil

Tur för dig att det sköts upp :D

2009-11-25 @ 18:53:47
URL: http://limemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0